Vraag & antwoord

20%

Korting

3,48 Vanaf prijs

2,90   per m2

Geen Voorrijkosten

Uw Klus Verzekerd

Vaste Prijzen Inclusief Materiaal

Stap 1

Selecteer op onze website uw klus dienst & u ziet direct onze voordeelprijs.

Stap 2

Kies een datum en klusbedrijf waarop u het onderhoud uit wilt laten voeren.

Stap 3

Uw klus is in goede handen bij een van onze erkende klussers bij u in de buurt.

BEKIJK & BOEK

Veelgestelde vragen over ServiceRight Klussen

Welk servicepunt gaat mijn onderhoud uitvoeren?

Uw klus komt uitsluitend bij een ServiceRight-erkend servicepunt (binnen een straal van 9km bij de door u opgegeven postcode vandaan) met een goede klanten beoordeling. Zodra uw klus is ingepland voor de speciale ServiceRight Klussen prijs zult u een bevestiging ontvangen waarin de gegevens van het erkende servicepunt staan vermeld. U weet dan ook altijd van tevoren door welk servicepunt uw klus zal worden uitgevoerd.

Kan ik overal in Nederland een afspraak maken?

Ons servicepunt netwerk ligt verspreidt over het hele land. We zijn er zeker van dat wij minstens één lokaal klus servicepunt bij u in de buurt hebben aangesloten aan ons netwerk.

Wat zijn jullie openingstijden?

U kunt uw klussen bij ons 7 dagen per week en 24 uur per dag inplannen. Daarnaast kunt u via de chat contact opnemen van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.

Hoe betaal ik voor mijn gewenste klus opdracht?

Heel eenvoudig, wij bespreken eerst de opdracht met u en de opdrachtnemer. In de meeste gevallen wordt een deel van te voren betaalt qua arbeid & materialen. Achteraf wordt het laatste gedeelte van de arbeid betaald als het werk is afgerond. Dit bedrag betaalt u direct aan het klusbedrijf.

Welk klus materialen worden gebruikt?

Wij gebruiken alleen 100% gloednieuwe goedgekeurde materialen van de bekendste merken in de bouwwereld.

Is er een garantie aangeboden?

Ja, de klus materialen en arbeid worden geleverd met 3 maanden garantie.

Wat als ik mijn klus wil annuleren?

U kunt de klus opdracht op elk moment gewenst moment annuleren. Echter zullen alle al verrichte werkzaamheden en materialen die voor uw annulering hebben plaatsgevonden in rekening worden gebracht. Indien de materialen al zijn besteld kunt u deze nog wel in ontvangst nemen.

Kan ik herschikken van de opgegeven datum?

Ja, u kunt tot 24 uur voor de opgegeven datum contact opnemen met één van onze adviseurs voor het inplannen van een nieuwe datum.

Wat als er extra werkzaamheden bij komen voor mijn klus?

Als het klusbedrijf bij aankomst van uw klus aangeeft dat er meer of minder werk is dan dat is aangegeven bij de boeking op onze website, zal hij/zij aangeven waardoor dit verschil komt. Op basis van de vaste prijs die u op onze website heeft berekend wordt het totaal bedrag van uw klus aangepast. Er worden NOOIT zonder uw toestemming werkzaamheden aan uw klus verricht. U hoeft zich dus ook niet druk te maken om materialen die al zijn besteld zonder dit met u te bespreken.

Ervaring met ServiceRight Klussen

9.5 uit 7322 klantenbeoordelingen

BEKIJK & BOEK

Waarom ServiceRight Klussen?

Al meer dan 6000 klusbedrijven zijn landelijk aangesloten bij ServiceRight Klussen

Alle klussen worden uitgevoerd door erkende klussers

Landelijk online platform met klantenservice

Vaste prijs inclusief materiaal

Uw klus is verzekerd

Vragen & antwoorden

-20%

Laminaat leggen NU tijdelijk 20% korting

Bespaar een hoop tijd
Laminaatvloer perfect gelegd
Uw Klus Verzekerd

BEKIJK & BOEK

-20%

Loodgieter NU tijdelijk 20% korting

Altijd vooraf een prijsopgave
Nette afwerking
Uw Klus Verzekerd

BEKIJK & BOEK

-20%

Stukadoor NU tijdelijk 20% korting

Professionele gereedschappen
Woning wordt meer geld waard
Uw Klus Verzekerd

BEKIJK & BOEK

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke